dilluns, 20 d’abril del 2015

Ensenyar Ciències Naturals amb TIC

En aquest article proposen les netbooks perquè l'alumne per mitjà de la indagació pugui realitzar diverses activitats, segons afirma Pablo Salomón.

Es refereixen a donar-li eines al nen perquè ell, mitjançant les seves habilitats que es van desenvolupant amb les Tics i un guia, pugui reconèixer quan un conjunt de dades és útil per sostenir una afirmació, el que pot suposar afirmar alguna cosa, les diferents qüestions que poden sorgir a partir d'aquesta recerca, etc.

Per tant, mitjançant les Tics el que es plantegen és la resolució de problemes, per desenvolupar en els alumnes aquestes habilitats que li serviran per ser més competents en els temps actuals.

Al meu entendre, és totalment necessari començar amb aquest pensament, com a mestre, ja que, els temps han anat canviant sigui , para ben o per malament, per tant, també han de canviar les maneres de preparar als alumnes a aquests nous temps, ja que si les exigències per als futurs treballs són unes altres, les estratègies per desenvolupar aquestes habilitats han de canviar, han d'adaptar-se a aquestes noves maneres de fer.

Treballar amb aquests instruments, ajuda així mateix no solament al nen o al futur adult, sinó que també ajuda al planeta, permet un estalvi de paper, el qual pot ser aprofitat en altres situacions que sigui més precís.




Més informació aquí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada